Website voor Royal Talens

Zeg je olieverf, dan zeg je Van Gogh. Zeg je pastels, dan zeg je Rembrandt. Spray paint en markers? Amsterdam. En het kan niet anders of er heeft al eens een kleurpotlood van Bruynzeel in je hand gelegen. Royal Talens is het moederbedrijf van deze en andere kwalitatief hoogstaande merken en producten. Al ruim 100 jaar zet Royal Talens zo mensen aan om te schilderen en te tekenen. Van kunstschilder tot hobbyist. 

Doelgroep

Creatieve hobbyisten en professionals, voor inspiratie en informatie.  

Disciplines

  • Front-end ontwikkeling
  • Back-end ontwikkeling op Umbraco
  • Consultancy

Wensen

'De bezoeker binden aan Royal Talens door online te inspireren en informeren op het gebied van 'fine art'.' Dat is de wens van Royal Talens. Infocaster bouwt, onderhoudt en ontwikkelt al jaren de prettig toegankelijke website. Bureau Doorrood nam het design op zich. 

Resultaat

  • Alle merken en producten van Royal Talens komen aan bod. Zo worden de werelden van onder andere de verfmerken Van Gogh, Rembrandt, Amsterdam, Cobra en Talens uitgelicht op de website. In bijvoorbeeld een social feed en uiteraard in productenoverzichten. Vanuit het Umbraco contentmanagementsysteem is hiervoor een koppeling gemaakt met externe databases. De verfproducten worden vanuit die database ingeladen in de website, en met de juiste omschrijving, plaatjes en prijzen getoond.
  • Ook de verkooppunten van de Royal Talens producten zijn eenvoudig te vinden dankzij de wereldwijde winkelzoeker: de interactieve kaart op basis van Google Maps die Infocaster heeft ontwikkeld.
  • Voor optimale toegankelijkheid in alle landen waar Koninklijke Royal Talens zijn producten verkoopt, is de website beschikbaar in vijf talen.

Het eindresultaat is een beleving die past bij deze autoriteit op het gebied van verf en pastel. Kijk maar, op www.royaltalens.com

Wederom een project waar Infocaster trots op is!

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? Neem dan contact op met Remko Wijnbergen via 026 785 11 50.